Happy

13:37:34 2012-04-17

Igår morse hade jag körlektion. Vilket gick ganska bra efter mitt sammanbrott i söndags! När jag hade kört klart så va det skolan som gällde. Vi har inga företagsekonomilektioner på hela veckan vilket gör att vi har ett ganska lugnt schema! Efter skolan stannade jag kvar med Mysan eftersom jag skulle jobba.

När jag kommer till jobbet får jag se att jag ska ha utbildningen! Så himla kul! Sista timmen fick jag stå i tvåan själv! Tvåan är där man lägger ihop beställningen i en påse och ger ut maten. Men eftersom det inte var någon mer än jag som stod i dt'n så skulle jag ta beställingarna också! Jag klarade av tre bilar på samma gångn innan jag började tappa bort vad jag gjorde! När man står i dt'n ska det i genomsnitt ta 110 sek att ta beställning och servera den. I genomsnitt för mig tog det 105! Vilket är skit bra för att vara första gången!
Hon som hade utbildningen sa att jag förmodligen skulle kunna bli en av de bästa att stå i dt'n! Vilket var jätte kul! Så nästa gång jag jobbar kommer jag förmodligen få stå där för att få in lite mer rutin och kunna ta fler bilar sammtidigt!

Så när jag kom hem så lös hela jag! Jag var jätte glad!

Idag hade vi skla till kvart i tolv! Tack vare företagsekonomin! Superskönt!

Så nu ska jag snart sätta igång och plugga till geografiprovet som jag har i morgon :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback