I should go

20:00:00 2012-04-17

Jag har börjat fundera väldigt mycket på vad jag ska göra efter trean och vad jag ska göra av trean. När det gäller projektarbete och sånt. Jag tror inte att mitt arbete kommer bli så jätte bra eftersom att jag själv inte är helt säker på om jag vill göra det eller inte! Det är ju jätte svårt och veta vad man vill ägna ett helt år till om ett halvår! Man kan ju omöjligt veta vad man vill då!

Det är ungeför samma sak med vad man ska göra efter skolan.
Jag har funderat på om jag ska jobba och sen resa ett år. Ta ett ledigt år helt enkelt och sen kanske veta lite mer vad jag vill bli då och sen välja. För det har jag heller ingen aning om vad jag vill göra sen. Det är ju jätte svårt! Vi är runt 19-20 när vi ska välja vad vi vill göra resten av vårat liv! Vi har ju inte ens levt halv liksom! mN kommer ju hinna ändra sig hur många gånger som helst!
Så därför kan det nog vara skönt att få ett extra år på mig att veta lite mer kanske. Sen kan man ju prova sig fram och om det man valde inte var något för mig så kan jag ju välja annat. Men då har jag förmoligen slösat bort några extra skolår. Vilket jag inte vill göra heller eftersom jag är så pass skoltrött!
Men det är jag ett och ett halvt år kvar och sen får jag ta ett år ledigt!

Nu ska jag sluta skriva om skolan! Inte så jätte kul kanske ;) Jag ska försöka välja något roligare nästa gång ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback