I skolan

12:48:23 2012-04-10

Nu sitter jag i skolan och har näst sista lektionen. På första dagen i skolan har man blivit påmind om hur dålig man egentligen är! Projektarbetsskissen ska in men jag börjar inse att min idé är gansak dålig! Så jag ska nog tänka om på nytt men om jag inte kommer på något får det bli den jag redan har.
Sen ska svenska redovisningen in i huvudet för redovisning på torsdag. Sen ska jag komma på en filmlåt som jag ska sjunga på insån i morgon. Vilket är skitsvårt eftersom jag får välja precis vilken jag vill! 

När jag kommer hem ska jag först koppla av lite och sen sätta mig med geografin och sen svenska och körkortsteori. Nu börjar det bli dags att plugga på teorin varje dag. För nu är det inte lång tid kvar!

Jag fyller ju snart occkså! Det är bara en och en halv vecka kvar tills jag fyller! Helt sjukt egentligen! Jag blir hela 18 år! Även fast jag inte har levt så himla länge så har jag ju hunnit med endel.

nej nu ska jag göra det jag ska på lektionen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback