Igår kväll

09:58:25 2012-04-21

Kvällen igår blev jätte rolig! Jag mötte Emma på bussen till Hallsberg och vi mötte sen Frida och Linnea på skolan. Sen tog vi tåg till Örebro och gick i lite affärer. Sen när klockan närmre sig Fem gick vi till böff house. Maten var super god! Och jag fick beställa min första cider och visa leg ;)
När vi hade ätit klart gick vi och kollade på bion om set fanns någon bra film. Det blev 21 jump street. Den var jätte bra! Mycket roligare än jag trodde att den skulle vara!
När vi hade kollat klart så kom linneas pappa och hämtade oss.
Frida följde med mig hem en stund. Så vi kollade på film och pratade lite innan vi skjutsade hem henne vid tolv :)
Så för att sammanfatta: kvällen var jätte rolig!

Nu ligger jag i min säng och ska snart gå upp och städa innan släkten kommer på besök. Det finns lite att göra så det är nog bäst att jag sätter fart!

Jag visade den här bilden för tjejerna igår när Linnea tog fram sin matte. När hon fick se den sa hon: men det är ju sånt vi håller på med nu! haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback