Kalas

22:11:12 2012-04-21

Idag kom ju släkten och firade mig. Presenter fick jag också! Två presntkort på Ikea. 300 och 250 var det på dom. Sen fick jag en jätte fin kastrull från OBH Nordica. Sen var det ju såklart tårta också!
Jag har tagit massor med kort men jag orkar inte lägga in dom i datorn nu så de kommer väl upp när jag har orkat lägga in dom ;) Jag kanske hinner i morgon om jag har tur ;)

I morgon ska jag jobba 12-16. Efter det ska jag köra som en tok på alla gator i Kumla för att få känna in mig lite. Jag har knappt kört där vilket kanske är bra att jag har gjort eftersom det är där och i Hallsberg som jag ska köra upp!

Nu ska jag kolla på ett grey's anathomy avsnitt och sen ska jag sova ;) Man är ju helt slut efter all barnhållning ;) Mitt nya kusinbarn Elsa var ju med ;) Jätte söt! Hon är en månad på tisdag så hon är itne gammal precis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback