Keep in mind

23:05:50 2012-04-27

Nu kanske jag kan skriva ett lite långre inlägg ;) Jag skulle åka och handla mat förut så det vär därför det blev väldigt kortfattat ;)

I alla fall, dagen har varit väldigt flummig! På förmiddagen övade vi inför valborgsfirande som vi sen stod på skolgården och sjön på. Jag måste säga att våran brasa är väldigt fjuttig!
När vi var klara och skulle plocka bort, gradänger, monitorer, sladdar m.m. så fick jag och Mysan tag på en jätte tung monitor som såklart skulle ända längt bort vid musiksalarna!

Sen var det företagsekonomi. Vilket var en väldigt flummig lektion! Jag, Lotta och Mysan satt och asgarvade när Tobias hade genomgång! Kanske inte det bästa men vi lyssnar alltid annars ;) Och trots skrattet skrev jag ner allt han sa så jag hände i alla fall med ;)

Sen hade vi en extra lektion i psykologi. För våran lärare hade glömt att säga till mig och Lotta att vi hade ig på något prov! Smart!
Det var fler än mig och Lotta som skulle komma men det blev bara jag, Lotta och Posten. (Lottas kille. Han heter Posth i efternamn, därför Posten) Han som skulle ha lektion med oss hade bara tänkt att gå igenom det jag skulle ha på mitt prov, Lotta och jag hade olika, men Lotta var snäll och satt kvar och höll mig sällskap så att jag itne skulle bli helt själv!

Efter skolan följde Linnea med mig hem. Vi hoppade av vid Ica och köpte varsin glass. Riktigt gott! 
När vi kom hem hjälpte hon mig med matten. Jag ska läsa ikapp ett kapitel som jag har missat innan jag började på stödet. Vi kom igenom hela kapitlet och jag fattade! Nu ska jag bara göra uppgifter.

Vi bestämmde att på torsdag ska hon hjälpa mig med matte och jag ska hjälpa henne med Körkortsteori :) Det blir en riktig pluggdag!

Nu ska jag sluta skriva och lyssna på musik :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback