Light the stars

15:20:05 2012-04-13

I går skulle jag ju ha fått DT- utbildning. Tror ni jag fick det? Nej såklart inte! Jag var så jäkla förbannd och besviken så jag började ju störttjuta. Så skulle jag då stå i kassan också medans tårarna rann. Jag var ju så förbannad så jag var knappt trevlig heller! Jag kunde liksom inte vara det.
Jag fick prata med Johan (chefen) som sa att jag ska få den på måndag. Då jag ska få både ettan och tvåan på en gång vilket man får vid separata tillfällen annars! Han skulle ringa på söndag och om han inte göra det ska jag ringa till honom. Vilket jag förmodligen kommer få göra. Så då håller jag tummarna för att jag ska få utbildningen.

I dag stod klockan på tio över åtta. Jag tog halv tio bussen till skolan för den enda lektionen vi hade. Sen tog jag kvart över tolv bussen hem igen. Jätte skönt!

Så nu ska jag träna! Det är dags att komma i bättre form! Jag har tappat sjukt mycket! Jag kan nog inte få tillbaka allt om jag har tappat sen jag red Willow. Men jag ska försöka få till lite bättre kondition i alla fall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback