Mot bussen

15:07:27 2012-04-04

Nu ska jag snart gå mot bussen. Jag tar med mig Caesar i dag också, så får jag lite sällskap ;) plus att han får komma ut ut Askersund ett litet tag ;)
Jag hoppas bara att han inte hårar ner mig så himla mycket dör jag hinner inte byta om innan jag börjar jobba så jag har redan jobbarkläderna på mig. Men i fall att har jag med mig en roller ;) i dag jobbar jag bara till åtta.
Och i morgon jobbar jag 11-15. Sen kommer Linnea för vampire diaries maraton! Hon blir kvar tills på fredag och sen på lördag ska jag plugga! Göra idrottsuppsats, geografi, projektarbetes skiss, och öva på svenska redovisningen. Så jag kommer ha fullt upp! Sen på söndag kommer Bella till mig! Det var jätte länge sen vi träffades så det ska bli kul!

Nej nu ska jag gå mot bussen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback