Never forget

18:50:32 2012-04-06

Ja nu var det här. Det sista någonsin. Tårarna bara forsar ner för mina kinder när jag kollar på one tree hill. Sista säsongen sista avsnittet. Någonsin. Alla ord i hela avsnittet hade en mening. En historia. En tillbakablick. En mening om att allt kan hända bara man tror på det hårt nog.
Man har fått följa Haley, Nathan, Brook, Julian, Jamie, Mouth, Millie, Skills, Chase, Clay, Chris, Peyton, Lucas och Quinn genom deras liv. I hela tio år. Det sätter sina spår i hjärtat hos den som tittar. One tree hill är en serie som jag aldrig kommer glömma!
Jag har nu gjort mitt allra sista besök i Tree hill. Serien har satt såna spår i mig. Det är en serie som verkligen visar saker som kan hända i verklgheten. Det är inget onaturligt. Det är från början bara några tonåringar som försöker ta sig igenom skolan. Som sen utevklas till livslånga vännskaper.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback