Reminder

11:35:25 2012-04-18

I morse när jag vaknade hade jag jätte ont i magen! Vilket inte gick över och håller fortfarande i sig! Jag åkte i alla fall in för att göra ett prov och sen hade jag inså. Så nu sitter jag på bussen hem igen. Jag skulle inte ha klarat att va kvar och koncentrera mig! Men i morgon måste jag gå! Jag fyller ju i morgon!

När jag kommer hem ska jag kura ihop mig till en boll under en filt och kolla på film!
Ha sån här ont i magen är så himla jobbigt! Speciellt när den återkommer en vecka varje månad -.- då skulle jag gärna göra könsbyte! Fast bara några dagar och sen bli tjej igen! Det skulle va jätte skönt om man kunde göra det!

Jag hade tänkt att plugga företagsekonomi i dag. Jag gjorde lite på skolan men jag fattade inte så Tobias ska få förklara när han kommer tillbaka! Så senare i dag ska jag försöka plugga körkortsteori i stället!

Ny ska jag lyssna på musik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback