Save my life

11:25:44 2012-04-07

Nu sitter jag här coh gör idrottsuppgiften som ska vara inne nästa vecka. Högen med plugg ser inte lockande ut men jag måste. Även fast jag inte har lust att göra något alls i dag. Men jag ska göra klart idrotten och sen göra en projektarbetsskiss. Sen ska jag nog gå ut och gå en sväng innan jag tar tag i geografin. Kameran kanske får följa med på en runda. Vi får se :)
Eller så kanske jag trotsar mina knan och springer runt gatan ;) Mer klarar inte jag innan jag dör! Vilket kanske tyder på att jag måste börja träna. Eller? ;) Nej men jag måste ta tag i det här med att röra på mig. Så det blir nog en springrunda med musik i öronen!

Nu ska jag fortsätta med idrotten så att jag blir klar någon gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback