sunny

12:26:16 2012-04-03

I morse vaknade jag vid tio. Så då gjorde jag mig i ordning och drog på mig träningskläderna och tog påCaesar sitt halsband för att gå på långpromenad. Jag har börjat köra på hand vanliga halsband nu i stället för halsband och grimma eftersom han är så stark. Vilket går hur bra som helst! Han har verkligen växt och landat på sina fötter de senaste veckorna!
I alla fall, vi gick i en och en halv timme. Halva vägen med koppel och halva utan. På den halvan utan mötte vi både människor och hundar! Han var så himla duktig! Jag är så stolt över honom!

Nu resten av dagen ska jag njuta av att jag är själv hemma ;) Det är inte så ofta det händer! Så ska jag väl snart göra mat också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback