Tråkigt

11:04:45 2012-04-30

I dag skulle jag och Linnea till Emma för att fira Valborg. Men så blev det inte så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. jag har försökt få tag på Linnea ifall vi ska göra något i alla fall men jag har inte fått tag på henne än :/

I dag ska jag få hämta ut mitt körkort! Det kom ett brev på platsen i fredags om att det hade kommit med de hade stängt när jag åkte ner :( men i dag ska det sitta i min plånbok!

Sen hoppas jag på att virusprogrammet kommer ner i postlådan i dag för virusskyddet gick ut igår men som tur är har pappa beställt nytt som både Johan och jag hoppas hamnar i brevlådan i dag! Men som vanligt så har jag inte sån tur så det kommer förmodligen inte komma förrän på onsdag -.- fan!!

Aja nu sk jag försöka hitta på något att göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback