Trodde jag

22:56:27 2012-04-03

Jag trodde att jag skulle få en skön dag bara för mig själv. Vilket jag fick. Men dagen har gått så himla sakta och jag har inte haft ett skit att göra! Så den sköna dagen jag trodde jag kulle få blev bara långtråkig! Jag tycker det är jätte skönt att vara själv hemma men inte i dag. Aja alla dagar kan ju inte bli som man har tänkt sig.

Igår såg jag att en ny lista på vilka som ska få utbildning satt uppe. Jag såg först inte mitt namn och blev mer och mer irriterad! Men sen långt ner bland alla namn såg jag Jessica L! Den 12 ska jag äntligenfå min DT utbildning! Jag har väntat sen i November på att få den så nu är det äntligen dags! Då kommer jag kunna gära lite mer än att bara stå i kassan hela tiden också. Så då blir det lite varriation! Sen när jag känner mig säker på DT'n skulle jag få köksutbildning också. Vilket förhoppningsvis blir i maj någongång. Så är kan jag alla de största stationerna om man säger så :) De som är lite mer basic :) Det svensak ordet försvann helt! Så basic får det bli ;)

Nu ska jag kolla på film och sen sova!
God Natt!

Jag gillade den här bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback