1 december

11:12:16 2012-12-01

Nu sitter jag redo i soffan med jobbkläderna på. Jag ska åka om en kvart ungefär. Jag ska jobba till fyra och sen åka hem och duscha för att sen åka till Andreas. Jag duschade nu på morgonen också men då blev det kallt så jag hann inte raka benen. Och om jag duschar hos Andreas på kvällen så är det förmodligen kallt. Så då är det skönast att duscha hemma.

Igår bakade jag ett nytt recept som jag fick av Mysan. Saffranslängd med vit choklad! Jätte god blev den!

I morgon ska jag på julbord med Andreas familj. Jag ska också träffa hans morfar för första gången! Hans storasyster och hennes pojkvän är hemma över helgen också så dom ska också med. Det ska bli jätte mysigt :)

Nu ska jag börja sätta på mig skorna för att få och och skrapa fram bilen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback