24/12

01:19:50 2012-12-25

Idag har det varit julafton om det skulle bara någon som har missat det. En riktigt mysig dag med massor av paket och mat! Vi i familjen åker till Örebro till min faster och farbror varje år och firar jul med resten av släkten på pappas sida. Jätte mysigt!
Efter att ha ätit sig så mätt så att man snart spricker och kollat på Kalle anka kom tomten med paket. Vi har börjat med tomte igen för att Carl och Elsa är små. Annars hade vi nog klarat oss utan ;)
I julklapp fick jag: presentkort på Rut m fl, två wezc tröjor, ett linne, en blus, ett keyboard, en hudkräm, ett nattduksbord, choklad, bakbok, armband, smink svampar, restaurang chansen häfte (massa olika rabatter i olika affärer) och en kastrull. Jag tror inte jag glömde något men det gjorde jag säkert!

I morgon ska jag vara med Andreas och ge honom hans julklapparna. Sen ska nog mamma och pappa bjuda hem Andreas föräldrar på fila om de kan komma :) Sen ska jag nog bara mysa med min underbara pojkvän :*

Det nya nattduksbordet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback