allt klart

19:30:28 2012-12-22
Idag har jag handlat den sista julklappen och slagit in de paket som var kvar att slå in. Sen har jag också köpt lite kläder. Jag släpade med mig Andreas till marieberg bland allt folk. Jag tror att nästan alla är uta i sista minuten ich köper alla julklappar för fasen vad mycket folk det var! När vi  var klara så skjutsade jag hem Andreas och nu kommer jag inte träffa honom på två dagar! Inte kul alls!
 
resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och läsa och kolla på film, samma sak i morgon ;)
 
Där får ni två bilder från våran sista show någonsin!
 

vad fräckt det såg ut med paraplyen ;D ville se det på riktigt dock :(

2013-01-02 // 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback