Fy va dålig!

19:34:50 2012-12-29

Fy va dålig jag har blivit på att blogga! Men jag har helt enkelt ingen tid. Idag har jag jobbat. Samma som jag kommer göra i morgon. Men efter jobbet ska jag åka till Andreas och på kvällen ska vi till Örebro och hå på bio med hans familj. Mysigt!
På måndag ska jag och Andreas till Lotta för lite nyårsmys för att sen åka in till Askersund med Lotta och posthen och titta på fyrverkerierna. Det ska bli jätte mysigt! Det va några år sen jag spenderade nyår med andra än familjen. Vi brukade alltid spendera den med Saras familj men nu va det tyvärr länge sen.

Sen jag kom hem från jobbet har jag bara pratat i telefon med Andreas och läst. Jag fick låna alla tre böckerna om hungerspelen av honom, eller ja hans syster så jag vill läsa ut den så att hon kan få tillbaka den. Fast läsa ut den går ganska snabbt för jag fastnar jätte lätt i en bok om jag tycker den är bra! Som nu har jag läst oavbrutet i två timmar! Så nu ska jag fortsätta läsa!

En bild från här om dagen då jag och Andreas åkte pulka! Eller vi gick upp för backen två gånger och satt och kollade på himlen i typ 20 minuter innan vi gick hem igen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback