Helg!

20:51:11 2012-12-14

Äntligen är det helg! Så himla skönt!
Dagen har bestått av luciatåg efter luciatåg och massor med showrep. Så nu är jag helt slut och sitter i Andreas Säng
Med världens magont! Jag har ändå tagit tablett! Jag skulle ta en sån där Alvedon som är dubbel, det vill säga också dubbelt så stor. Och eftersom jag har haft svårt att svälja tabletter så sa jag till Andreas att jag kanske inte Skulle få ner den. Jag Stoppar tabletten i munnen och tar en klunk vatten och tabletten är borta! Så jag har verkligen lärt mig att svälja tabletter på sistone! Vilket är ganska skönt!
Ikväll ska vi nog inte göra så mycket. Vi ska nog kolla på film eller nåt sånt och sen sova! Vilket behövs!

Nästa vecka kommer se ut ungefär såhär;

Måndag: skola. 3 julshower + lucia, en på kvällen. 6 månader med Andreas! <3
Tisdag: skola. 3 julshower + lucia, en på kvällen
Onsdag. Skola 2 eller 3 julshower + lucia, en på kvällen
Torsdag: skola. 4 julshower för skolan.
Fredag: jullov! Jobba 16-20. Jorden går under.
Lördag:?
Söndag:?

Det där med att jorden ska gå under den 21 tror jag faktiskt lite på! Samtidigt som jag inte gör det. Det är nog mest för att jag är så pass rädd för döden som gör att jag tror på det. Men hur många gånger har folk inte sagt att jorden ska få under innan? Så vad är det som säger att den kommer göra det nu? Visst den kommer göra den en dag men det går inte att förutspå när, var och hur den kommer göra det. Så det skulle vara skönare om man bara kunde låta bli att skrämma upp folk och bara låta det hända när det väl händer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback