I skolan

12:36:27 2012-12-03

Just nu sitter jag i skolan och pluggar lite filosofi. Jag ska lyssna på ett radioprogram och sen skriva om det, en vanlig analys. Sen halv två börjar den förmodligen sista lektionen. Som är religion. Vi ska kanske ha tematid sen men det har vi inte varje vecka så man vet aldrig ;)

Sen hemma ska jag slå in julklappar och Andreas ska plugga. Han har prov i morgon. Sen ska jag köra våran ena bil efter pappa med våran andra till verkstaden och så ska vi lämna den ena där och köra hem pappa. Annars kommer han inte hem för verkstaden ligger mitt i busken ;) sen måste jag sova tidigt för jag är så jäkla trött i dag! Jag åkte in tidigt med Andreas så där rök min sista sovmorgon för i år! Men men jag fick ju vara med Andreas ;)

I morgon är sista skoldagen innan det är dags för estetrep! Jag ska också fixa mina naglar i morgon så att dom blir riktigt jul fina!

Nu ska jag fortsätta lyssna! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback