julbak

19:46:01 2012-12-15
Idag är första dagen på länge som jag har varit utan Andreas nästan hela dagen. Vilket känns ganska jobbigt! Jag sov hos honom i natt men jag hade så ont i magen så mamma fick hämta mig på morgonen. Så hemma i dag har jag bara myst! Och bakat massor med julgodis! När jag åkte hem från Andreas fick jag ett par skor av hans mamma. Josefin kunde inte ha dom och Emma ville inte ha dom så då fick jag dom. Jätte snällt!
 
I morgon ska jag jobba 11-15. Sen ska vi hämta upp Andreas så ska han följa med mig hem.
Nästa vecka kommer jag bli ännu sämre än vanligt med bloggandet eftersom jag kommer ha fullt upp hela dagarna! Men jag ska göra mitt bästa att slänga in ett inlägg här och där när jag kommer ihåg!
 
Nu ska jag gå ner och hämta lite lördagsmys och sätta mig och läsa en bok :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback