Måndag

17:01:16 2012-12-10
Då var det ännu en måndag. En måndag närmare julafton kan man försöka tänka på. Och sluta tänka på att det är ännu en måndag då man måste gå till skolan och jobba om fasen för att få ihop en så pass bra show som möjligt. Så i dag har vi slitit som fan för att lära in koreografi. Så mitt huvud är helt tjockt av all information som vi ska komma ihåg!
 
Just nu sitter jag och Andreas och ska plugga. Sen ska vi göra mat. Mamma och pappa är till Örebro så då får Johan och jag hjälpas åt med allt som ska göras.
 
Jag har förfsökt blogga tidigare från mobilen men det är något fel på appen så det har inte funkat. Jag sitter ju inte vid dator så mycket längre heller så då blir det att jag glömer bort det. Men jag hoppas ni står ut :)
 
 
I Lördags var jag och Andreas ute och gick med min kamera så här kommer några nya biler! Jag har inte haft lust att fota på länge men nu när det har varit fint väder i några dagar så då har det blivit några bilder i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback