Snö, snö och mera snö

20:30:32 2012-12-05
Idag var första dagen med estet. Efter halva dagen så var huvudet slut så man orjade inte koncentrera sig! Men jag klarade mig igenom hela dagen i alla fall. Väl på bussen hem hamnade vi i en bilkö. Det var nog förmodligen en lastbil som inte kom upp för en backe. Vi stod och väntade i en och en halv timme innan vi tog en annan väg. Vi vr hemma vid halv sex när vi brukar vara hemma vid kvart över tre. När vi hade gått av bussen fick vi pulsa i snön
hem. Med motvind som toppade det hela. en vi tog oss hem.
När vi kom hem skottade Johan och Andreas menads jag gjorde knäck. När en var klar satte jag igång med kvällmaten så att pappa skulle slippa ställa sig när han kom hem. Vilket också blev sent eftersom han också skulle från Hallsberg och det fortfarande var världens bilkö!
 
Nu börjar det snart bli dags för att gå och lägga sig så att man orkar upp till skolan i morgon! Men först ska ja försöka göra klart en idrotts grej som ska vara inne nästa vecka. Jag vill gärna ha den gjord. Annars kommer jag glömma bort den!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback