Typ lucia

18:23:41 2012-12-13

Idag är det som nog alla redan vet, lucia. Men på alléskolan firar vi lucia i morgon. Vilket betyder att vi esteter får en extra dag på oss att öva på lucian. Vilket är det vi har gjort på eftermiddagen. Innan det har vi övat show. Så i morgon är det då dags för lucia och sista dagen för rep inför showen. Sen är det dags! Min allra sista julshow! Show för övrigt för den delen. Det ska bli både sorgligt och skönt!

I morgon ska jag förmodligen hem till Andreas efter skolan. Sen blir det nog fredagsmys som vanligt :) det är mysigast! Sen får han nog skjutsa hem mig på kvällen sen :)

Idag har det varit så himla kallt! När jag skulle åka hem så kom inte bussen på en gång så vi fick stå och vänta i 20 minuter i kylan innan den kom! Så man var lagom genomfrusen när man väl satte Sig på bussen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback