Vadå blogg?

13:18:23 2012-12-20

Juste jag har en blogg också! Jag kan skona er ett jätte långt inlägg så jag skriver om i dag i stället. Idag var set de 4 sista showerna som skulle göras. Och nu när vi är klara känns det helt sjukt! Vi kommer aldrig mer att stå på den där scenen för i sommar kommer vi sitta i publiken med vita mössor och vita klänningar och skrika; vi har tagit studenten! Sista showen var så jäkla rolig! Lärarna hoppade runt vid mixerbordet bak som fan! Vi hoppade runt på scenen som fan och det va länge sen jag skrattade så pass mycket utan att Andreas är med! Det va jätte jul och jag kommer sakna att vara estet om ett halvår när allt tar slut!

Efter skolan i dag ska jag hem och duscha och sen mysa ner mig hos Andreas som redan är hemma!

Nu är det julklappsbyte efter smörgåstårta så nu ska jag skuta skriva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback