All that I know

08:00:16 2012-02-06

När jag kollar på en serie, film eller löser en bok har jag kommit på mig själv in att boken är tillräckligt bra så lever jag mig in så pass att jag börjar tro att jag är huvudpersonen. Jag tror att det är för att jag gärna vill leva i en riktigt romantisk historia. Jag får vara någon annan.
Så nu när jag kollar på smallville gör dom inte alls som jag vill att de ska göra. Så serien är jag smått sur men jag fortsätter kolla ändå för att se ifall det kanske ordnat sig så att jag kan få det där livet. Jag vet det är jätte konstigt men jag kan känna som de i serien, filmen och boken borde känna. Snacka om att kunna leva sig in i något! smallville nu då, serien är ganska bra från början men den är så pass fram och tillbaka vilket gör att jag bara blir irriterad bär de då inte gör som jag vill men när de väl gör som jag vill så är serien jätte bra. Det är inte bara som jag vill att det ska gå egentligen, det är det sim borde hända. Och har många chanser till att hända. Då bär de inte tar chansen så blir man irriterad! Men jag ska försöka kolla igenom hela serien för att få se hur det går!

Nu ska jag gå mot bussen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback