All you're running from

15:36:35 2012-02-06

Nu sitter jag på bussen dom snart kommer gå hem. Vilket ska bli grymt skönt! Sätta sig med en varm filt och näsan i skolböckerna. Skolböckerna kanske inte är det bästa men jag får komma hem och bli varm. Jag har hållit på att frysa ihjäl hela dagen! Gå ut är ju ingen höjdare!

I morgon ska jag nog fika med Emma, Linnea och Frida. Jag är nervös men det kommer nog gå bra. Som jag har sagt tidigare, jag har ju med Emma :)

Resten av veckan kommer spenderas men massor av plugg och smallville! Skönt! Jag har företagsekonomi prov oå fredag och sen ska jag ha läst 100 sidor i engelska boken tills i morgon. Vilket jag kom på i dag -.- så jag har 50 sidor att läsa! Men våran kärare kommer förmodligen inte kolla så att vi har läst, så eftersom jag har prov på fredag som känns väldigt mycket viktigare så kommer jag plugga till det i stället! Jag har lång tid på mig att läsa ut den sen! Den ska vara klar efter lovet och på lovet kommer jag säkert läsa!

I helgen ska jag jobba båda dagarna, det är inte länge men det är lite skönt att få extra pengar! Det var ett tag sen jag jobbade nu!

På första lektionen såg Mysan att det var ett litet stavfel på tavlan som jag var tvungen att ta kort på! Hoppas ni ser! Jag kunde inte komma närmare :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback