Big girl

20:26:39 2012-02-08
Jag har funderat på hur mycket jag har växt de senaste åren och hur mycket folk har växt med mig. Både mentalt och på längden. Eller ja allt har förändrats egentligen! Jag har två bilder som visar att jag verkligen har växt på både längden och bredden!

På den här bilden är mina axlar precis vid manken på Willow. Jag tror att det här är 2008.


Här är en bit av min arm vid manken på willow. Jag har också mer kurvor och lår som inte smälter in vid en vägpinne!  sen har jag lite skitiga byxor för att jag har ridit barbacka och på andra ilden har jag itne ridit än ;) Lite till mitt försvar ;)


Nu när jag har laddat upp två biler på willow så känner jag att jag saknar henne ganska mycket just nu! Jag vill ha henne att prata med! Jag har ju mina kompisar och min familj att prata med men Willow kommer alltid vara speciell!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback