Chocolat

22:23:16 2012-02-19

Just nu sitter jag och kollar på chocolat! En riktigt bra film! Jag har sett delar av den innan men aldrig hela.
Hela dagen har varit en film dag vilket har varit jätte skönt! Jag börjar få pms också så då är det skönt att vara själv!

I morgon ringer klockan vid 10 och då är det dags att göra sig i ordning för teorin. Sen ska jag försöka äta lite och sen kör pappa mig till jobbet. Jag jobbar 17-20.30.

Jag målade lite här om dagen men när jag hade gjort halva bilden så fick jag nog och orkade inte konsentrerar mig mer på att få det bra så det blev ju som det blev ;) men ni får se den i alla fall!

Nej nu ska jag fortsätta kolla så jag bloggar mer i morgon :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback