Count the stars

19:53:30 2012-02-26

Idag är ju sista dagen på lovet. Lovet har gått alldeles för snabbt! Jag har inte hunnit med ett dugg! Jag har inte heller fått sova ut. Varje morgon har någon sms'at eller ringt. Vilket är jätte irriterande! Som tur är så är det inte jätte lång tid kvar tills påsklovet så då hoppas jag att jag får sova ut i alla fall!

Idag fick jag med pappa till Örebro. När jag klev ut ur bilen vid marieberg så såg jag att det var hål i mina leggins så jag fick med mig två par nya hem! Sen fick jag några extra tallrikar och två till muggar av mamma och pappa! Sen köpte jag några fler bestick som jag köpte likadana igår. De var väldigt billiga så vaför inte? Jag kommer ju behöva dom när jag flyttar!

När jag nu har köpt lite flyttgrejor börjar jag faktiskt få lite lust att flytta. Få ha det jag vill ha hemma som inredning. Få sköta allt själv! Fast jag kommer nog inte flytta än på några år.

I morgon är det dags att gå upp tidigt som fasen igen. Jag har lite sovmorgon som tur är! Jag har skutit upp allt pluggande på lovet för jag har helt enkelt inte orkat. Så i morgon ska jag börja råplugga. Vi har prov på fredag, glosor tills på tisdag tror jag det var, och uppsats på torsdag. Sen har vi en låt vi ska göra i muprod'en och sen ska vi planka "my life would suck without you". Så vi har lite att göra. Men göra låten och planka låten får vi göra på lektionstid så det behöver vi i alla fall inte ta hem!

Nu ska jag gå ner och äta och sen är det snart dags att sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback