Crazy

18:46:18 2012-02-16

Igår och i förrgår var jag hemma från skolan. Idag kom vi fram till att jag har magkatarr. Jag har knappt ätit på tre dagar och jag kan inte äta för jag får ont i magen och mår illa. Jag var på Apoteket förut och fick några tabletter sim jag hoppas kommer funka annars ska jag boka ett läkarbesök så att jag kanske kan få något som kan hjälpa.

Idag hade vi matte prov och eftersom jag hade ont i magen och mådde illa så kunde jag inte fokusera. Så det gick åt helvete -.- det hade det dom gjort annars också men mer nu!

Fick reda på företagsekonomiprovet idag. hade jag inte gjort ett litet slarvfel så hade jag fått vg -.- så irriterad jag blev på mig själv! Men jag får göra bättre ifrån mig på nästa grej vi ska göra.

I morgon ska jag först till skolan och sen hem. Sen ska jag hoppa på bussen igen och åka till Hallsberg för att gå på friday night live. Jag gör ju aldrig något på helgerna, så det ska bli kul!

Nästa vecka kommer se ut såhär:
Måndag: jobba 17-20.30
Tisdag: plugga med Mysan
Onsdag: tjejkväll med Emma, Frida och Linnea
Torsdag: ?
Fredag: ?
Lördag: jobba 12-15
Söndag: jobba 12-15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback