Erase

20:33:01 2012-02-27
Sklan i dag gick ganska snabbt faktiskt! Vid lunchen fick jag ont i magen av magkatarren så det blev knappt någon lunch. Så i morgon ska jag gå upp till skolsköterskan och prata med henne. Då slipper man krångla med att boka tid. Men om hon tycker att jag ska söka för det så får jag väl boka tid.

Nu sitter jag i alla fall och målar mina naglar. Jag har faktiskt pluggat massor i dag! Och hjälpt Johan med hans läxor. Jag skulle ha pluggat körkortsteori men han ville ha hjälp så jag får väl börja i morgon! Jag funderar på om jag ska ta med dom bökerna till skolan ifall jag kanska ska vara kvar efter att jag har slutat och åka mad pappa hem. Jag har lättare att plugga när jag inte har något som stör förutom musiken i öronen. Men vi får se :)

Nu ska jag fortsätta måla naglarna och sen sova!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback