Fett

17:06:22 2012-02-29

Idag hade mina kläder kommit från nelly. Allt passade och i morgon ska jag testa träningskläderna genom att gå ut och gå efter skolan. Jag hoppas att mina knän så småningom tillåter mig att börja springa men än så länge håller jag mig till att gå!

Idag var det friluftsdag. Eller ja vi gjorde muffins vid öppen eld, kokade vatten, och gjorde mat. Maten blev ganska god så jag ska prova göra det hemma någon dag! Det kanske får bli på lördag när Emma och Linnea kommer!

Idag köpte jag något som heter ricinolja, vilket egentligen är till som laxeringsmedel, men i mitt fall har jag läst att det ska vara jätte bra för håret. Man ska massera in i hårbotten och dra ut det som är kvar på fingrarna i resten av håret. Sen ska man låta det verka i minst 30 minuter för att sen tvätta ur det med schampo och balsam som vanligt. Man ska använda det 3 ggr i veckan.Det hjälper håret att bli tjockade, växa snabbare och blir glansigare.
Jag tycker att det är värt ett försök.
Så nu sitter jag med det i håret och hoppas på resultat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback