Forget it all

13:45:22 2012-02-17

Nu sitter jag i klassrummet och har företagsekonomi. Tobias pratar med alla om provet och vi ska jobba. Lotta och jag har kört fast och eftersom han inte är här inne kan vi inte få hjälp -.- men vi är snart klara så det gör inget.
Vi slutar om 20 minuter och då är det lov! Så himla skönt! Jag har bokat teori till körkort så jag kommer ha att göra! Måndag till torsdag ska jag vara på körskolan i Hallsberg. På måndagen ska jag jobba efter och på tisdag hoppar Mysan på bussen hem och pluggar med mig. På onsdagen är det tjejkväll efter och på torsdagen kommer jag få ta det lugnt efteråt! Sen är det bara fredagen som jag inte har planerat in något. Vilket kommer vara väldigt skönt! Inget att göra alls!

Jag måste vida en fläta som jag gjorde på Lotta förut! En fiskbensfläta! Jag blev ganska nöjd faktiskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback