half way around

15:25:11 2012-02-01
I går kom det papper i bervlådan som sa vilka datum jag ska göra teoriprov och uppkörning! Gissa om jag blev glad! Men sen är det ju inte säkert att jag kommer klara det dom datumena så jag vill inte säga vilka datum det är. Just ifall jag inte skulle klara det.

Jag började också kolla efter bil i dag! Det känns ganska konstigt! Min första bil liksom! Jag måste då sälja min moppe så att jag ska ha råd att köpa en bil. Så i helgen ska jag nog skrubba moppen skinande och ta kort för att sen lägga ut på blocket. Den går hur bra som helst och är nyservad och eftersom den fortfarande är i ganska bra skick så kan jag nog få endel för den med tanke på priset mamma och pappa köpte den till!
Men eftersom jag inte har någon som helst aning om hur en bil ska vara så ska jag ta mamma och pappa till hjälp när det gäller att köpa och välja bil. Den första ska kanske kunna gå frammåt i alla fall ;) Nej men jag hittade faktiskt tre stycken på blocket till lagom pris och de såg och verkade bra ut. Men eftersom ja gitne har fått moppen såld och jag inte har något körkort än så får bilköp vänta. Även fast man kan kolla :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback