Här får du en...

14:58:55 2012-02-08

I går fikade jag med Emma, Frida och Linnea. Det var jätte trevligt och jätte kul att träffa de andra! Vi pratade om nästan allt, hamla minnen som fick en att skratta som tusan!
När jag kom hem skulle jag ha pluggat men jag har noll motivation så i dag ska jag sätta mig i biblioteket i Askersund där jag inte har något annat att göra än att plugga! Jag fick med mig Mysan som också skulle plugga så jag får lite sällskap också :)
Så jag ska plugga företagsekonomi och sen ska jag läsa i engelska boken. När jag kommer hem ska jag planka just the way you are till gehörs och musikläran.

Idag hade jag min första inså lektion. Vi var i aulan och sjöng vilket kändes lite mysko men ändå okej! Vi gjorde massor med olika övningar inom teater. Jag är ju inte den bästa på att improvisera men det var riktigt kul! Det var en övning då vi skulle låtsas ge varandra presenter och då kommer sångläraren, Sofia, på att hon ska ge Mysan en brakfis, som Mysan sen stoppade i en burk och gav till mig. Det blev massor av skratt attacker! Vi skulle såklart inte ge någon äkta så jag fick ingen fis som tur var ;) kul var övningarna i alla fall! Det känns faktiskt bra att vara igång med inså'n igen!

Nu ska vi snart gå av bussen så nu ska jag sluta skriva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback