Hmm...

18:07:46 2012-02-14
I morse började jag må jätte illa och fick ont i magen så jag åkte hem från skolan. Pappa skjutsade mig så att jag slapp åka buss när jag mådde illa! Det har fortfarande inte gått över och jag känner mig mer hängig nu! Jag har också börjat kallsvettas vilket inte alls är kul! Jag har också skitont i huvudet så jag ska lägga mig tidigt i kväll så att jag kanske mår bättre i morgon. Det är många som är hemma från klassen nu så det går nog något. Och jag har alltid turen att få det!

Jag hade tänkt att gå förbi netto när jag kom hem från skolan för att köpa varsin chokladask till de i familjen men det sket sig ju -.- Typiskt! Då blev jag faktiskt besviken! Aja de får väl nöja sig med en kram ;)

I dag har jag bara tagit det lugnt. Kollat på film, gjort klart geografi arbetet och lite sånt. Jag har suttit inlindad i min gosiga filt hela dagen i alla fall! Filt och tofflor. Mysigt!

Nu ska jag skriva ut arbetet i geografin och sen fortsätta med något som inte alls är vettigt, kolla på film!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback