I saw you

08:23:53 2012-02-02

Nu börjar det bli dags att gå mot praktiken. I dag är bäst sista dagen och nästa vecka är det skola igen. Då blir det inget få upp halv åtta utan då är det få upp kvart över fem som gäller. Det skulle vara så skönt att bo i Hallsberg när det är skola! Men jag skulle nog inte vilja bo där på lov och sånt! Jag trivs ganska bra i Askersund ;) förutom dom jäkligt tidiga uppstigningarna!

Nu har det börjat snöa också! Det ska bli lite smått snöstorm men jag tror inte att din har sp rätt den här gången! Det har inte blivit snö på hela vintern knappt så det kommer nog inte komma så mycket ny heller. Men man kan ju alltid hoppas. Annars kan det ta och bli vår snart! Det är min favoritårstid! När allt har smällt och det börjar komma blommor och bli grönt. Då tycker jag det är jätte fint! Därför är det min favoritårstid!

Nu ska jag börja ta på mig ytterkläderna och gå ut i snön;)

Jag tog kort genom fönstret i morse och tänkte få med att det snöade men det kan jag ju glömma ;) men det blev i alla fall en fin bild på soluppgången :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback