Jahopp?

20:35:59 2012-02-28
Jag vet inte riktigt vad jag får skriva. Så det kommer nog bli ganska tråkiga inlägg nu framöver.
Musiken går skit. Jag trodde jag förstod och var jätte glad. Men på min dator hörs inte basen så jag hör inte vilket akord det är.

På bussen hem från skolan satt jag med Frida och Linnea och pratade om sommaren. Vilken kommer bli en väldigt rolig sommar med mycket att göra! En väldigt rolig sommar!
På lördag kommer Emma och Linnea hem till mig. Mamma och pappa ska till farmor så då ska vi ha myskväll!

I morgon är det friluftsdag så då är det på med mjukiskläder och tåliga skor. Geggigt som tusan! Vi har en lektion i morgon efter friluftdagen och sen ska jag hem och plugga till provet i svenska.

Jag behövde inte stanna kvar i skolan i dag för jag hann plugga på rasterna/håltimmarna vi hade. Lite skönt! Då slapp jag plugga hemma i alla fall!

De här låtarna går ständigt på spotify både i mobilen och på datorn!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback