Let them go...

13:43:22 2012-02-19
I morgon ska jag sätta mig på bussen och åka mot körskolan för att börja med teorikursen inför körkortet! Fram tills tordsag är den. Sen ska jag plugga själv. Det är ju ett tag kvar så jag ska ta lite i taget! Men det känns ändå skönt att ha börjat med det. Sen är det bara riskettan och två körlektioner kvar. Riskettan ska jag göra 11 mars och sen är det inte lång tid kvar! Vilket känns helt sjukt! Fast det ska bli jätte skönt att ha en egen bil och slippa vänta på skjuts!
Det känns som att jag har skrivit det här förut men i sånt fall får ni väl läsa det en gång till ;)

Igår hade pappa gjort jätte god mat som vi skulle äta på kvällen. Soppa. Vilket skulle bli jätte gott och jag var jätte hungrig! Jag börjar äta och får ont i magen och började må illa. Så det blev bara lite soppa och en liten bit baguette. Jag såg fram emot god mat som jag kanske skulle kunna äta men nej då. Soppan som var så god -.- Typiskt!

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback