Somebody save me

19:40:36 2012-02-09

Igår pluggade jag och Mysan i biblioteket. Vi fick ganska mycket gjort om man räknar bort då jag hela tiden sa lyssna på den här låten, den var länge sen jag lyssnade på! Vi hade musik i ena örat så det blev många avbrott! Men plugg blev det ändå!

I dag var det först skolan och sen hem och plugga. Då gick jag igenom allt inför provet i morgon. Så nu kan kan jag det någorlunda :) hoppas bara det visas på provet också!

Igår lyckades jag ha sönder mitt armband som jag fick av mormor och morfar när jag fyllde tio! Det är de enda riktiga minne jag har kvar från dom eftersom jag inte har pratat med dom sen jag var sex eller sju år! Så det är lite svårt att komma ihåg dom med något annat! Så nästa gång jag är i Örebro ska jag lämna in det för att se om dom kan laga det, vilket jag skulle kunna göra själv, jag vill också förlänga det lite eftersom det är för kort. Jag fick det ju som sagt när jag var tio! Men jag tycker att det är så fint så jag vill ha det helt!
Här är en bild på det :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback