Someody help me

17:44:15 2012-02-02
I dag var näst sista dagen på ica. Så idag har jag burit fram varor, vilket i sin tur framkallar muskler! Det är riktigt bra träning och jag blir helt slut i mina ben! Först gå dit, 20 min, sen bära massor med varor upp och ner och fram och tillbaka, vända runt med 10 kilo frukt i famnen, gå upp för en pall och ner igen, så man får ju sin dagliga dos av träning! Vilket inte är helt fel eftersom jag inte tar mig tid till att röra på mig annars. Så den här veckan kanske jag har blivit av med lite som inte ska vara där. Man kan ju alltid hoppas!

Efter att jag hade slutat fick jag skuts hem av en som jobbar på ica. Hon slutade sammtidigt som mig och det var svinkallt så hon frågade om jag ville åka med. Vilket var väldigt snällt!

Så som jag sa är det sista dagen i morgon. Veckan har gått super snabbt och timmarna bara flyger förbi när jag är där! Ganska kul :)

I helgen ska mamma få toppa mitt hår! Det börjar bli ganska slitet! Det väsra är att det börjar bli ganska långt för att vara just mitt hår så hon kommer inte få ta mycket kan jag lova! Men det brukar hon itne göra :) Jag tycker det är så onödogt att gå till frisören för att toppa. När frisören ändå tar typ en dm på håret tycker jag man inte kan kalla det toppning längre! Så för att jag ska få som jag vill vilket jag itne får hos frisörer så får mamma ta av det som ska bort. dvs det som är några millimeter upp ;) Då försvinner längden inte så mycket heller. Vilket inte är helt fel eftersom jag då som sagt tycker att det har blivit ganska långt!
Jag ska ju inte sluta spara heller, jag vill ha långt hår igen! Jag hade ganska långt hår när jag var liten men dum som jag var ville jag klippa upp håret och där försvann flera dm. Och eftersom mitt hår växer väldigt sakta så har jag fott sota för det i många år då håret inte riktigt växer med turbo!

Nu ska jag sluta babbla om mitt hår! Det kanske inte är jätte kul att läsa men jag har i alla fall fått skriva lite ;)

Det här är mitt hår för ungefär ett år sen! Den 22 februari för att vara exakt!


Det här är mitt hår i dag. Jag kunde inte få en bättre bild och jag ville inte ha med ansiktet för jag har värsta finnen mitt i pannan -.- Inte snyggt! Och det är något som jag gärna undviker att visa nu! Men för några år sen var massor av finnar min vardag så jag får väl vara glad att jag bara har en :)
Tur för er att jag hittade en annan bild jag tog för några veckor sen! Man ser i alla fall att det är längre och här är det inte ens plattat ;)



När jag kollade efter en bild som skulle funka hittade jag massa bilder som jag inte har visat än ;) Dom kommer lite senare!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback