Still feel the same

11:04:28 2012-02-22

Igår kom Mysan hem till mig vid fem halv sex och stannade tills tolv ungefär. Vi hann komma igenom tre filmer för hon hade "glömt" boken som vi skulle ha tills vi skulle plugga. Vi hade kommit överens om att det bästa var nog att "glömma" boken. Så det blev massor med prat och filmtittande :)

Idag ska jag först till teorin och sen åker jag hem med pappa. Sen åker eller går jag till frida för tjejkväll. Eller man får bog kalla det mer myskväll för Gus ska vara hemma ;) det ska bli jätte kul!

Jag har världens mensvärk så jag hoppas att jag slipper gå dit i alla fall. Hem måste jag gå för mamma och pappa ska upp och jobba och då känns det lite elakt att väcka dom mitt i natten för att dom ska upp och hämta mig. Då kan jag lika gärna gå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback