Stronger

00:01:10 2012-02-21

Teorin idag gick bra. Det mesta är ju sunt förnuft. I alla fall det vi gick igenom i dag xD efter att teorin var klar gick jag och satte mig på god smak. Jag var tvungen att äta något innan jobbet så det blev en sallad. Jag kunde äta upp nästan hela innan jag började må illa och få ont i magen! jag undvek pastan och struntade i det vita brödet. Det kändes jätte nyttigt när de frågade om jag ville ha något att dricka och jag svarade: vatten tack. Och om jag ville ha bröd: ja tack men igen smör. Så säger jag aldrig annars kan jag intyga er om! Men jag tror att jag är på bättringsvägen för jag kan äta lite mer innan jag mår illa nu, och det gör inte lika ont i magen heller. Så jag hoppas på att det ska gå över snart! Men jag ska fortfarande ta det försiktigt!

Efter att jag hade ätit klart gick jag till pappas jobb och satte mig och väntade på att det skulle bli dags att åka till jobbet.
De två första timmarna på jobbet var det massor med folk men det lugnade ner sig och de sista två timmarna var det jätte lugnt! Men det är skönt det med! :)
Carro som jobbade i dag sjöng i köket så bortsätt från radion så hade man live musik vilket inte är helt fel! ;)

När jag kom hem hade mamma röjt ur bastun så att vi kunde basta. Då hade dom hittat en massa gamla saker som det egentligen bara är att kasta men en del blev ganska kul! jag gillar inte att basta men pappa uppskattade det :) jag tycker det blir för äckligt varmt! Visst i två minuter går det brann sen blir det alldeles för varmt! så jag håller mig helst utanför ;)

Nu ska jag sova! men innan det måste ni kolla på den här bilden. Som johan sa: utvecklingen går framåt. Det här är min första mobil till höger och min nyaste till vänster. Fast det borde ni se utan att jag förklarar ;) eller ja det är Johans mobil men min är ju likadan, fast med lila skal såklart ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback