Tomorrow

18:49:40 2012-02-24

I morgon ska jag jobba 12-15. Lite lagom. Efter det ska jag till Örebro och utnyttja presentkorten jag fick i julklapp. Jag ska köpa en ny väska och sen hitta något bra på ikea! Man kommer ju alltid behöva saker tills när man flyttar hemifrån! Det kommer nog dröja men då slipper man köpa en sak mindre i alla fall! Så jag ska nog faktiskt köpa tallrikar. Det kommer finnas så mycket annat som jag måste ha tills dess så om man börjar köpa lite här och där så kommer man ha ett litet lager och kan då fokusera på de större sakerna! Som en säng till exempel!

Idag hade jag ont i magen på förmiddagen men det har nu blivit bättre. Så jag har gått en promenad med Caesar som var superduktig! Det känns på honom att det börjar bli vår. Han blir mycket lugnare och bättre att gå i koppel med! Jag har också börjat tänka på hur jag gör när jag går med honom och han har fått söka sig till mig och inte tvärt om. Som när han går ut på gräsmattan för att nosa och sen ska komma tillbaka till mig har han fått göra just det i stället för att jag ska "fiska upp" honom igen. Vilket gick jätte bra! Sen när man möter andra hundar kortar man automatiskt kopplet men i dag släppte jag efter i stället och han fortsatte gå fint vid min sida! Han är ju faktiskt fem år så man tycker väl att han egentligen ska kunna sånt men man lär sig ju nytt hela tiden!

Han är ju världens snällaste!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback