What it's like...

16:20:17 2012-02-12
Nu är jag hemma från jobbet. Det blev bara tre timmar i dag men det räckte för jag är så himla trött! Jag har sovit tio timmar i natt men jag behöver sova mer! Jag sov ganska oroligt också så det kan ha med saken att göra!

När jag kom hem från jobbet drog jag på mig träningskläderna och tränade till en tränings dvd. Så nu är jag slut i benen ;)

Resten av kvällen ska jag planka just the way yo are till gemu'n och plugga matte. Så kvällen kommer bli ganska händelselös! men det är ju söndag så det är skönt! Och eftersom det är söndag betyder det att det är en vecka kvar till lov! Jag ska inte göra något speciellt. Jobba, ta det lugnt och träna. Det ska bli grymt skönt! Sen kommer tiden bara flyga förbi och så är det påsklov och massa röda dagar och sen är det sommarlov! Längtar som tusan! Jag fyller ju snart också! Mamma bad mig att skriva en önskelista redan så då känns det att det inte är jätte lång tid kvar! Visst det är två månder men det kommer bara flyga förbi! Och eftersom jag fyller snart så betyder det att jag snart får ta körkort! Jag tänker fortfarande inte säga när men ni märker! ;)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och ta en lång varm dusch!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback