Wish you were here

21:08:54 2012-02-08
Som jag skrev förut så saknar jag Willow ganska mycket så bara för det får ni dras med massa bilder på våran tid ;)

Det finns så mycket som har hänt som jag vill dela med henne! Men jag ska ringa Sandra (hennes nya ägare) I vår och fråga om jag får komma och hälsa på! Det är inte samma smärta när jag tänker på henne längre! Det gjorde mycket att jag fick komma och hälsa på i höstas! Jag var ett vrak innan! bara det att veta att hon har det jätte bra och veta vart hon är! 

Nu ska jag inte bara babbla massor uten ni ska få se, än en gång, våran underbara tid tillsamans! Som jag nu kan le åt istället för att bara gråta! 

Lektion för Linnéa


KM


Hoppning och vi väntar på våran tur


Uteritt med Linnéa. Allra första gången jag fick henne på tygeln. Det är inte mycket men jag var så stolt!


Jag kommer ihåg att den som tog kort fick flörta jätte mycket för att få hennes öron frammåt! Jag har för mig att det var två eller tre stycken som stod och larvade sig!




Pay & ride 23 mars 2010


Jag tycker den här bilden är så fin!


Emma var med och fotade 2010 ver det nog










Fia fotade en varm dag




Finkort sommaren 2009








Jag och Emma praoade i stallet och på den här bilden var vi och sa godnatt till hästarna


Carro fotar


Olivia fotar. Jag tror att det här till och men kan ha varit 2008!


Mys vid hagen.


En varm sommardag. Mysan fotar.


Finkort 2010. Om jag itne hade gjort vrsta minen hade det blivit ett jätte fint kort!


Lite innan den här tiden hade vi skapat ett väldigt stakt band så jag litade på henne till 110%!

Som sagt 110%! Jag hade gärna viljat jobba vidare med att rida henne utan träns eftersom det gick så himla bra och att jag litade på henne så. Jag hade gärna ridit ut med henne i grimma för jag hade lika bra koll på henne med grimma som med träns!


En av de härligaste grejorna vi har gjort! Jag kommer ihåg att jag red henne såhär tillbaka till stallet, dvs utan tyglar, och vi stallde till och med upp utan hjälp! När man ska ställa upp på stallplanen så kommer man in men näsan mot stalldörren men ska ha den bort från den. Så då är det bara att vända runt!


Här är det terränghoppning! Skitkul! Eller det kanske syns? ;)




Willow var jätte rädd fär "tegelmuren" Så hon tvärnitade, vilket resulterade i att jag ramlade av när jag kom från andra hållet. Jag har en bildserie på det men det tänker jag inte visa ;)


110%




Som sagt 110%!


Vi red många härliga uteritter med Millan som har haft både olivia och Bella på ryggen under tiden jag red Willow


Det var en superkall dag och man var nära påa att frysa ihjäl!


Det blev väldigt många bilder! Jag försökte ta några som ni inte har sätt men jag kan inte hålla reda på alla ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback