Bruumm

20:46:09 2012-01-16
Tandläkarbesöket gick bra. Bättre än jag trodde. Jag ska ändå dit igen för plastining som jag får göra varje gång. 
Min älskade lillebror kom sen och mötte mig snäll som han är så jag slapp gå hem i mörkret själv!

Jag fick sms från körskolan förut om riskettan och risktvåan så nu är tid bokad för risktvåan. Lite nervöst man det ska nog gå bra. Det trodde i alla fall körskoleläraren ;) Hon sa faktiskt att ajg kör väldigt bra! Väldigt kul att höra det från en körskolelärare! Man måste ju få skryta lite också ;) Så om allt går som det ska så har jag nog körkort ganksa nära när jag har fyllt!
Det svåra är nu att få ledigt från skolan då vi åker vid sju. Jag tog ju upp min ledighet när vi var i Kreta men jag tror nog att jag kan få ledigt ändå. Men det får ordna sig. Jag ska ju också ha ledigt för tandläkaren sen men det är ju bara att jag säger till så får jag det. Mina lärare är väldigt bra på så sätt!

Jag ska jobba på kvällen sen efter risktvåan så jag kommer vara skapligt trött! men min säng är så skön så det ordnar sig ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback