Do you dream...

20:57:12 2012-01-03
I morgon är sista dagen jag sitter fast med två telefoner! Ska bli så himla skönt att bara ha iphonen! Om jag har skrivit ett sms på iphonen och sen ska skriva ett sms på andra mobilen på får man nästan mörda den för att man ska få fram en bokstav! xD
Så i morgon natt byter jag från telia till telenor!

Sen hoppas jag att skalen jag har beställt kommer snart också. Jag har radan två fina men jag vill gärna ha några att byta med :) Dom blir nog ganska lätt slitna!

Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt. Men jag har faktiskt cyklat till ica och handlat och gjort kvällsmat. Så lite har jag gjort.

Jag måste städa mitt rum någon dag och göra lite läxor. Jag har en uppsats, en engelska grej och en geografi grej som jag kan göra hemma. Vi blir ju så efter när vi har estetveckorna så då får vi hem massa plugg under lovet. Och vi börjar ju skolan nästa tisdag så jag måste ta tag i läxorna. Jag har gjort ungefär halva på de tre jag har hemma men jag har tänkt göra klart uppsatsen i psykologin och engelskan. Så har jag i alla fall det gjort ;) Sen har vi en foretagsekonomi grej vi ska göra när vi är tillbaka och ett geografi´prov. Så jag har lite att göra. Därför är det så skönt att inte göra något alls just nu, få lite paus!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback