Done

07:55:16 2012-01-27

Nu är jag klar med allt son ska göras på morgonen så nu sitter jag i trappen och väntar på att det ska bli dags att gå mot bussen. Jag gick upp 20 minuter tidigare idag för att hinna gå med Caesar innan skolan och ändå är jag tidig.

Idag har vi tre lektioner innan det är dags att åka hem igen. Eller egentligen fyra men jag ska inte vara med på idrotten så den räknas inte. Sista lektionen som är geografi ska jag göra ett prov på. Vi får se hur det går. Jag får inte in något i huvudet men när jag ska kolla igenom så kan jag det mesta. Vilket inte kommer synas på provet! Som vanligt med andra ord. Men det ska i alla fall bli skönt att bli av med det! Vi skulle ha haft prov innan jullovet men vi esteten hade så mycket då så vi fick bestämma när vi skulle göra det.

Efter skolan ska jag nog vänta på mamma så ska jag få skjuts hem. Hon slutar tre och eftersom jag ska göra prov på passar det bra;)

Jag har också laddat upp med massor av tabletter så att jag ska klara av dagen utan att gå dubbelvikt! Jag har fortfarande väldigt ont i magen men det är ju prov och sista dagen för den här veckan så jag måste gå! Det är inte en sån jobbig dag heller!
Det är ensemble i dag vilket jag faktiskt inte ser fram emot! Det har varit så skönt att ha lugna dagar och sluta tidigt! Och nu blir det massa extra med musiken som sk göras och inte bara massa i de andra ämnena!

Nu har jag bara babblat på men nu är det dags att gå mot bussen så nu ska jag sluta ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback